כל הזכויות שמורות לחגי נוימן

כל הזכויות שמורות

יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

בקטנה. נסיון ראשון.


מי שמכיר את הכללים של החברה בכלל והיהדות בפרט יכול להשמיד את כולנו. טוב, לפחות את אלו שלוקחים את הכללים האלו קשה מדי.

שימו לב! מי שרוצה לקבל עדכון בכל פעם שאני מעלה משהו, אפשר להירשם בפינה מימין למעלה. טירוף חושים.

הקומיקס הוא שוב ניסיון חדש שלי. כן, יש לי הרבה כאלו לאחרונה.
הרעיון די פשוט: ציור מאוד מינימליסטי, על משהו חביב מהחיים.
סגנון הציור הוא השראה ישירה של איתן קדמי (אייר את "הכבש השישה עשר", "10 דברים שאנשים אומרים" ועוד רבים וטובים) הזכור לטוב בזכות העובדה שלצייר בסגנון שלו לוקח חלקי 15 זמן, בלי להגזים.
אשמח להערות הן לגבי הסגנון ציור והן לגבי התוכן.

כרגיל, בעצם.

4 תגובות:

  1. קומיקס מכוער. כמו היוצר שלו. שתמיד מדחיק ביקורת. כי הוא ילד קטן. ומכוער.
    פףףף

    השבמחק
  2. אחי, אחד הטובים!
    אמנם על התוכן אני קצת חולק (וכנראה גם לא לוקח קשה מדי :) ),
    אבל אהבתי ממש את הסגנון.
    יש בו משהו הרבה יותר קליל וזה מאוד מתאים לתוכן (שאני לא לוקח אותו קשה במיוחד...).

    אתה מוכשר אש!
    הלוואי ותמשיך להעיז ולנסות, להתפתח לעוד ועוד מקומות!

    השבמחק
  3. אני כעקרון בעד rapid painting כלומר, כל מה שעושים בכמה שפחות זמן, ועדין הפאנץ' נשאר. לפעמים יצירה טובה יכולה להיות מהירה מאד- כל עוד הפאנצ' מספיק טוב. עם זאת, אני פחות בעד דמויות מדברות (או ראשים מדברים) מה שהציל אותך פה זו התגובה החזותית השונה של המכוער הזה :)

    השבמחק
  4. ממש קומיקס חמוד!

    למרות שאני באופן אישי אהבתי את הפרטים בקומיקסים הישנים שלך (דווקא כשהשחלת בדיחות קטנות בפרטים של הציור זה מה שהרג אותי בד"כ...)

    השבמחק